Hoe kan ik een gebruiker toevoegen in Bratpack Beheer?

Hoe kan ik een gebruiker toevoegen in Bratpack Beheer?

Wanneer je beheerder bent van het Bratpack beheer systeem (ook wel CMS genoemd), dan kun je gebruikers toevoegen zodat zij ook toegang hebben tot dit systeem. Hieronder staat beschreven hoe je dit doet.

1.   Log in met je account via bratpack.nl

2.   Wanneer je bent ingelogd, klik je op het tabblad Admin menu (zie je dit niet? Neem dan contact met ons op, want waarschijnlijk heb je dan niet de juiste rechten om dit te doen.  Let op! Alleen beheerders kunnen dit).

3. Onder dit Admin menu kun je een gebruiker (ook wel medewerker genoemd) gaan toevoegen. Dit doe je onder Medewerkers via het tabblad Toevoegen.
4. Je vult hier alle gevraagde gegevens in zoals naam, e-mail, wachtwoord en in welke groep deze gebruiker moet vallen. Het e-mail adres en wachtwoord die je hier invult zijn tevens de inloggegevens voor de gebruiker, dus communiceer deze naar de gebruiker zodat hij/zij kan inloggen.
 
Meer informatie over het aanmaken van Groepen lees je hier en informatie over het aanpassen van Rechten lees je hier.
Tip: voor het genereren van een veilig en uniek wachtwoord adviseren wij de Norton password generator

 

5. In het Overzicht onder Medewerkers, zie je vervolgens alle medewerkers staan die toegang hebben tot het CMS. Als een medewerker zijn of haar wachtwoord kwijt is, dan kun je door op de medewerker te klikken het wachtwoord wijzigen (Let op! Het wachtwoordveld is altijd leeg, dus het is nooit mogelijk om een bestaand wachtwoord te achterhalen). Tevens kun je ook (oud-) medewerkers verwijderen die geen toegang meer mogen hebben tot het CMS.

 

Heb je over bovenstaande informatie nog vragen of twijfel je of de medewerker op de juiste manier is toegevoegd? Neem dan gerust contact met ons op, dan kijken we graag met je mee!